Ansatte

Fjøset

Anne Halvorsrød

Stilling: Pedagogisk leder

Blid, positiv, imøtekommende og veldig omsorgsfull overfor alle barn. God til å se barns behov og få satt igang tiltak som lek, grupper eller annen aktivitet. Har i flere år vært med på gruppen med de største barna og gjør en flott innsats med denne gruppen. Er den som trer inn som leder når daglig leder er borte. Resten av dette barnehage året er Anne i Svangerskapspermisjon.

Hege Isvåg Svensen

Stilling: Barnehagemedarbeider

Hege er ansatt i en 70 % stilling og er litt vikar i tillegg. Hege er veldig glad i å være ute og en pådriver til ulike aktiviteter i ute-tiden. Hege liker å lese og spille spill og ser alle barn på huset. Hun er imøtekommende både mot barn og voksne.

Shehzana Joved

Stilling: Annet

Gunn Kristin Bjørvik

Stilling: Pedagogisk leder

Gunn Kristin er opprinnelig trønder, og har nesten vært med siden barnehagen åpnet. Hun har stort sett jobbet med de yngste barna på Fjøset. Har godt humør, er tålmodig i møte med de ulike behov som små barn har.

Ann Louise Kolstad

Stilling: Barnehagemedarbeider

Ann Louis har jobbet i Gårdstunet barnehage helt siden starten. I løpet av disse årene har hun vært mamma til to barn her som nå er store skolebarn. Ann Louis er den praktiske av oss som blir tilkalt til avdelinger når noe skal henges opp eller skrus. Hun er omsorgsfull og leken i møte med barna.

Mette Safri

Stilling: Barnehagemedarbeider

Metter er omsorgsfull, trygg og de yngste barna som starter på Fjøset får fort stor tillit til Mette. Mette liker orden rundt seg og er glad i ulike formingsaktiviteter. Metter er Manglerud jente og er godt kjent i nærområdet til barnehagen. Mette har nå en AFP ordning som gjør at hun jobber 4-dages uke.

Stabburet

Camilla Relling

Stilling: Pedagogisk leder

Camilla er vårt svenske bidrag og hun er blid, positiv og svært omsorgsfull. Møter alle barn med et smil og barna får raskt tillit til Camilla. Hun har lang erfaring i fra ulike barnehager og før hun ble ansatt ble vi kjent med Camilla som mor til to tidligere barn her. Dette barnehage året er Camilla Ped.leder på Stabburet

Hege Isvåg Svensen

Linda Dyrød

Stilling: Barnehagemedarbeider

Ekte Manglerud dame med godt kjennskap til barnehagens nærmiljø.Meget kreativ og glad i alt av formings aktiviteter. Linda er omsorgsfull, positiv og er alltid i godt humør. Har et godt fang å sitt på for alle barn som trenger litt ekstra.

Therese Jacobsen

Stilling: Assistent

Lang fartstid og tidligere vært mamma selv her i barnehagen. Therese er glad, omsorgsfull, sprudlende og liker å tøyse med lun humor som barna opplever noen ganger som litt på kanten. Therese er kreativ og kan noen ganger bli litt frustrert når ting henger på skjeve.

Stallen

Ann Louise Kolstad

Stian Pettersen

Stilling: Pedagogisk leder

Stian startet 1.februar 2019 og dermed har vi to mannlige pedagogiske ledere på Stallen. Stian er den yngste ansatte på huset og er leken, aktiv og alltid full av nye idéer. Oppnår stor tillit hos barna.

Marius Elind

Stilling: Pedagogisk leder

Har i mange år jobbet som lærer i småskolen, men har videreutdanning for å bli barnehagelærer. Marius liker å komme seg ut på tur og har kjøpt bålpanne som hele barnehagen har glede av. Innimellom finner han frem gitaren og underholder barna.

Monica Thagesen

Stilling: Barnehagemedarbeider

Monica som her på huset går under navnet Moni er vårt danske innslag. Liker å holde på med hobbyaktiviteter og baking sammen med barna. Moni er god til å finne nye aktiviteter og inspirasjon fra nettet. Er også glad i bøker og følger opp bøker vi låner på biblioteket. Er glad i å få unna praktiske arbeidsoppgaver og fullføre prosjekter.

Andre ansatte

Hilde Tangen Melbø